Inaktuell Mjukost | Chef-jobb ansökan [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? 👨🏻‍🔧Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? Elias

Vad är ditt användarnamn på discord? grekenn

Ange ditt födelsedatum: 30 November 2008

När fick du medlemskap på Unive? jag fick medlem första gången 2022 nån stans.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit inte varit chef vad jag minns men jag har jobbat på nästan alla jobb inne på servern. Jag har varit högt uppsatt inom vianor, mekonomen, även jobbat på autoexperten så jag vet hur det fungerar. men även andra sociala jobb som Securitas, liv vakt på barer. Högt uppsat på Galaxy club. GST pizzeria. Även mycket mer erfarenhet. Även att jag spelat på servern så länge ger mig extremt mycket erfarenheter, vilket gör att jag kan vara lämplig som chef. Vet precis hur systemen fungerar och hur man gör när man ska tex reparera en bil eller trimma osv.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att få Autoexperten att bli mer aktiv. Smidigare och enklare att få kontakt hjälp och även hjälpa kunder för både kunden men även för arbetarna. Vill det ska bli motiverande att jobba och att sträva efter att växa i företaget och bli högt uppsatta.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja självklart. Jag kommer att ha väldigt mycket tid för chef jobbet och jag kommer även se till så att jag har aktiva anställda som faktiskt vill jobba och strävar efter att utveckla Autoexperten

Har du läst våra grundregler? Ja

Din öppna ansökan har markerats som inaktuell.

Anledning: Det finns redan en auto chef

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka