Ej Antagen Taxi | Chef-jobb ansökan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polis

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? taxi3765

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år som medlem 3 år som icke medlem

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Först så kommer jag fixa all aktivitet som är en brist på för tillfäligt och samt så kommer jag fixa nya utbildningar som många nya kan lära sig mer av så att dom slipper gå 5 utbildningar och kan gå 3 eller 2 då en utbildning är lite längre. Och sen så kommer jag fixa nya folk i ledningen och mer som då kommer vara aktiva och hålla koll på doms område som dom kommer fått., Sen kommer jag låta mer ansöka och se till så att folk kan ha möjligheten att ansöka tex assistent. För då kan utbildningar gå bättre om man vet att den är litad på och så. Sen tänkte jag fixa en ny rp. Då jag vet personligen att straffen är lite för höga in game just nu så jag kommer sitta minst en hel dag och fråga om vad andra tycker osv. För då kommer jag kunna se allt. Sen kommer jag se till så alla har rätt roller och så att ingen korruption skes.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit tidigare polis Assistent 4 års med super många utbildningar tex yttre befäl och mp5 utbildad osv. Jag har varit polis länge samt har jag varit domstol som kan påverka min juridiska förmåga.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-16 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka