Antagen | Bular The Butcher | Chef-jobb ansökan [Securitas] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas Chef

Vad heter du i verkligheten? Theodor

Vad är ditt användarnamn på discord? bularthebutchert

Ange ditt födelsedatum: 26 Februari 2008

När fick du medlemskap på Unive? Feb 16 2024 var som jag fick det som senast.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har ej varit chef tidigare men har och är just nu Bitr.Chef över Securitas, och vill ta hand om Securitas som deras nya chef. Jag har tidigare varit Securtias Bitr.Chef för ett tag sen också, och lyckades väldigt bra som det.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Minska korruption då det har varit ett problem tidigare, fixa utbildningar så folk kan lära sig av dom, vill fixa Securitas till en bättre arbetsplats, så dom anställde där både vill vara aktiva inom yrket men också är där för andra när det behövs. Ska fixa utbildnings dokument så att alla lär sig det dom behöver, vill fixa så att folk vill jobba där och inte bara jobbar där och sedan försvinner. Vill ju fixa så att aktiviteten stiger, då det också är ett stort problem. Men jag vill främst fixa så att folk ska kunna känna sig trygga i stan. Fixa så att alla ska kunna ha någon chans att kunna få jobba på Securitas, även om de inte är dom smartaste. Alla lär sig ändå så man förväntas inte kunna allt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Väldigt bra och jag kommer fixa så jag har tid både som chef och med skola, så man inte måste sluta med det andra. Och så länge jag inte är sjuk, hos släkt eller utomlands men annars kommer jag vara så aktiv som möjligt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
++++rep enormt duktig bit skulle nog gö bra som chef med tror på dig lycka till

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Securitas.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka