Ej Antagen Bular The Butcher | Chef-jobb ansökan [Rikspolischef] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Rikspolischef

Vad heter du i verkligheten? Theodor

Vad är ditt användarnamn på discord? bularthebutchert

Ange ditt födelsedatum: 26 Februari 2008

När fick du medlemskap på Unive? Feb 16 2024 har haft medlemskap, tidigare men behövt söka om.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är just nu Bitr.Chef på Securitas (annan karaktär), är också förre detta Polis Överintendent. Har också haft en hel del utbildningar inom polisen, som inte alla kan klara. Jag har kört på servern sen typ 2021, men gick med discorden runt sent 2023.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Minska korruptioner, fixa väll planerade utbildningar så folk kan förstå dom och lära sig av dom. Kommer öka Rekryterings teamet ska fixa så att alla som vill bli det kan bli det, så länge dom klarar intervju. Sen kommer jag anpassa prov och utbildningar för dom som har skriv och läs svårigheter.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att se väldigt bra ut, om jag inte är då kanske. Sjuk, hos släktingar eller andra saker som kan hindra mig ifrån att vara aktiv. Sen kommer jag dela upp det så jag har tid för att vara aktiv som chef, och att kunna fokusera på skol arbete och kommande utbildningar.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
-rep
Uppenbarligen för oerfaren. Med mer erfarenhet kommer en större förståelse för yrket, bland annat att en våldstrappa som innefattar alla olika brott är totalt orealistisk.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka