Inaktuell Taxi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? taxi3765

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid velat vara MA för att jag tycker det är kul. Jag vill hjälpa till med communityn och hjälpa nya folk.
Jag har sett många folk som är MA och de har alltid intresserat mig. Och sedan ser det passande ut för mig som jag är aktiv och då tycker jag detta skulle se kul ut.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en engagerad man som vill hjälpa communityn. Jag är en väldigt aktiv kille som håller koll på folk och gör sällan misstag. Jag håller koll på forumet mycket och jag är en trevlig person som visar respekt åt alla och allt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dem med respekt och inte störa dem utan anledning, samt låta dem snacka till punkt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att visa hur kul det är och att vi inte är som andra servrar. Att vi är unika och att folk på unive respekterar och att vi har unika scripts och att vi erbjuder /blocket osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna grund reglerna, veta hur man rpar, kunna några andra regler och veta hur social rp och krim regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag skulle fixa in mer medlemmar åt unive (skulle göra det frivilligt) men har ganska stort ansvar, jag ska se till så mer medlemmar kommer in på unive osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv på dc typ 7 timmar om dagen och forumet kan jag vara aktiv lika mycket ungefär.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har varit helper samt MA förut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka