- Meddelanden
- 110
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Ditt discordnamn: Talmannen#5741
Ange ditt födelsedatum 5 Juni 2009
Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag älskar staff arbetet och vill göra ett community bättre. Jag vill bli staff så jag kan utveckla servern mer än inann. Jag ska bli staff för att jag är redo att uppoffra mycket tid då jag älskar det.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag= 07 t 08 sen 15 t 22
Tisdag 07 t 07 sen 14 t 22
Onsdag 07 t 08 sen 14 t 22
Torsdag 07 t 08 sen 17 t 22
Fredag 06 t 09 sen 14 t natten
Lördag hela dagen om jag ej gör annat
Söndag hela dagen ifall jag ej gör något annat.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i kanske 4 månader i sträck samt lite i 2022 men tog mig ej såhär långt.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff tidigare och älskade det, jag hoppas att jag kan få en chans.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation då jag ej vill ha hand om folks pengar
Ditt discordnamn: Talmannen#5741
Ange ditt födelsedatum 5 Juni 2009
Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag älskar staff arbetet och vill göra ett community bättre. Jag vill bli staff så jag kan utveckla servern mer än inann. Jag ska bli staff för att jag är redo att uppoffra mycket tid då jag älskar det.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag= 07 t 08 sen 15 t 22
Tisdag 07 t 07 sen 14 t 22
Onsdag 07 t 08 sen 14 t 22
Torsdag 07 t 08 sen 17 t 22
Fredag 06 t 09 sen 14 t natten
Lördag hela dagen om jag ej gör annat
Söndag hela dagen ifall jag ej gör något annat.
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i kanske 4 månader i sträck samt lite i 2022 men tog mig ej såhär långt.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff tidigare och älskade det, jag hoppas att jag kan få en chans.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation då jag ej vill ha hand om folks pengar