Antagen NoeltheK1ng | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rekonole

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Ditt discordnamn: rekonole#5382

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för har varit det tidigare samt då hade jag inte den tiden jag hade för staff arbetet men nu har jag den tiden som krävs samt jag har börjat tröttna på rp för den har blivit sämre samt och man gör helps får man svaret rp på det fast man ej kan och det skulle jag ändra på. Jag var staff innan så jag kan mycket om vad en helper gör.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? För mycket lallande folk åker runt och lallar hela tiden vart man än går samt jag som jobbar på aimo märker av att flera åker till jobbet för att bara lalla eller söka konflikter samt för inga rpar på skador så om man är i ett biljakt sedan krockar bilen framför så kör den på som inget har hänt sedan reloar kriminella som är rädda för att polisen ska ta dems vapen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att speca mer scenarion som t ex skottlossningar eller typ polisjakter. Om Aimo park grejen att t ex banna en spelar som lallar och vissa att det är fel att göra så

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man inte ska speca sina vänner för att ha kul man ska inte ta staff samtal i scenario för då förstör man scenariot samt om man sitter i support ska man slutföra sitt arbete

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det kommer gå bra då jag har sommarlov samt kommer förmodligen inte åka bort nu någon mer sedan har jag tröttnat på rp och vill kunna fortfarande spela fast göra andra grejer

Hur länge har du spelat på Unive? 2024-07-17 alltså 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja då jag har varit det tidigare för ungefär 1 månad sen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka