- Meddelanden
- 144
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Ersan
Ditt discordnamn: E.M#0407
Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag inte har så mycket att göra så att jag vill då verkligen hjälpa philip och de andra staffsen att få bort de som lallar och inte följer reglerna då jag har märkt att de som e krim, medlemmar och icke-medlemmar inte gör fast de inte alla de en liten procent när vi snackar om kriminella fast de lite mer när vi snackar om medlemmar de vissa som precis blivit medlem som följer reglerna medans att det finns medlemmar som inte gör de jag vill få bort de mitt mål är att få unive spelarna ha så bra rp som möjligt och att de ska kännas lite som att man e IRL när man Rpar och då kommer det bli roligare för alla det är mitt. Mina mål: Att få bort lallare och att alla ska ha de roligare Ig och att de ska kännas som att de är IRL när de rpar
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 15:30-22:00
Onsdag: 15:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 17:00-02:00
Lördag: 12:00-02:00
Söndag: 12:00-22:00
Hur länge har du spelat på Unive? 6-7 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har varit manager i en gangserver jag har varit sv och kan alla kommands
/Toggleid
/Dv radius
/Noclip
/sc
/Setjob id rang
/Sqlban id anledning
/Sqlbanoffline hex anledning
/Sqlunban hex
/Announce
/Bring id
/Goto id
/spec id
/spec
/Freeze id
/Unfreeze id
/banhistory steam
/Addkey id
/Svban id anledning
/kick id
/Sv
/Skin id
/giveitem
/clearinventory id
/V spawnnamn
/Tpm markering på mappen
/Ooc
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej spelar ingen roll
Ditt discordnamn: E.M#0407
Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag inte har så mycket att göra så att jag vill då verkligen hjälpa philip och de andra staffsen att få bort de som lallar och inte följer reglerna då jag har märkt att de som e krim, medlemmar och icke-medlemmar inte gör fast de inte alla de en liten procent när vi snackar om kriminella fast de lite mer när vi snackar om medlemmar de vissa som precis blivit medlem som följer reglerna medans att det finns medlemmar som inte gör de jag vill få bort de mitt mål är att få unive spelarna ha så bra rp som möjligt och att de ska kännas lite som att man e IRL när man Rpar och då kommer det bli roligare för alla det är mitt. Mina mål: Att få bort lallare och att alla ska ha de roligare Ig och att de ska kännas som att de är IRL när de rpar
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 15:30-22:00
Onsdag: 15:00-22:00
Torsdag: 16:00-22:00
Fredag: 17:00-02:00
Lördag: 12:00-02:00
Söndag: 12:00-22:00
Hur länge har du spelat på Unive? 6-7 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har varit manager i en gangserver jag har varit sv och kan alla kommands
/Toggleid
/Dv radius
/Noclip
/sc
/Setjob id rang
/Sqlban id anledning
/Sqlbanoffline hex anledning
/Sqlunban hex
/Announce
/Bring id
/Goto id
/spec id
/spec
/Freeze id
/Unfreeze id
/banhistory steam
/Addkey id
/Svban id anledning
/kick id
/Sv
/Skin id
/giveitem
/clearinventory id
/V spawnnamn
/Tpm markering på mappen
/Ooc
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej spelar ingen roll
Senast ändrad: