Accepterad t1smo | Ban Överklagan [Maionais07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

t1smo

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076113880/

Ditt Hex-ID: steam:110000142827dd8

Vad är din discord tagg? t1smo33

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Fw-0etUxlu5rqQQs6w4akA-0.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag begick regelbrott vilket inte är okej. Därför har staffs valt att prata ihop sig och banna mig i 1 dag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så satt jag i en bil i sandy. Jag åkte bara runt och gjorde ingenting sedan så ställde jag mig vid ettt garage och var lite afk då jag kollade i krim dcn. När jag tabbar in igen så står det folk och riktar mot mig och jag hade ingen aning om varför. Därför valde jag att åka iväg och det var fel av mig. Men jag tyckte inte jag skulle behöva bli kidnappad för att dom vill ha mitt vapen. Jag hade aldrig träffat dom innan och de är lite suntförnuft från dom att rikta på mig på ett alllmänt garage mitt på dagen. Jag fick lite panik och därför valde jag att köra därifrån. Det var inte rätt av mig och kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite blandat skulle jag säga men jag har absolut gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på ett tag faktiskt jag har bara gamla bans som finns i mina tidigare banöverklagande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa ut ur bilen och gjort som dom sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka