Accepterad Raketen76 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen76

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-garage-dgxr — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: teamar upp med gäng dom har krig mot
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Allt blev fel alla vi missförstod varandra jag skulle egentligen inte ens skrivit till vännen om att komma till platsen eftersom jag kom på sedan där efter att våra gäng har krig emot varandra. Men såg att han var den enda aktiva personen när vi hade 3 bilar på oss så jag valde att skriva till han ja jag vet att det var en dum idé skulle inte gjort om de i nu läget. Förstår från mitt fel det därför jag inte valt att göra en överklagan på 2 dagar tills jag insett att jag gjorde fel och det har jag nu.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja hundra procent inte en chans att det händer igen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade kunnat skita i att skriva till min vän att komma till platsen eftersom våra gäng med hade krig emot varandra. Och ska verkligen till nästa gång inte skriva till han

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag tar ansvar för mitt fel jag gjorde och detta kommer inte hända igen. Alla mina tidigare bans har varit olika grejer det därför jag aldrig gjort samma grej 2 gånger för att jag lär mig av först gången.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka