- Meddelanden
- 20
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-garage-3yf4 — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: Kör medans någon riktar på honom. Värnar inte om sitt liv.
Bannad av: L1eandro99
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och massor av andra stod på en öppen väg och snacka sedan splittras vi lite då hoppar 2 bilar som vi har krig med och riktar på mig och står framför då kör jag istället för att hoppa ut och bara ta upp händerna och jag vet varför jag blev bannad då det var ett regelbrott och det var verkligen inte suntförnuft det jag gjorde därför tror jag att de valde att banna mig
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar stort ansvar i bannen, var väldigt låg rp nivå av mig och var långt ifrån suntförnuft
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag inte ska göra så som jag gjorde då det är ett regelbrott och är långt ifrån suntförnuft och det jag hade kunnat gjort annorlunda var att jag bara gick ut ur bilen och tog upp händerna
Varför ska vi ge dig en till chans? för jag är grön spelare samt detta kommer verkligen inte hända igen då jag lärt mig av mitt misstag
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja