Accepterad t1smo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t1smo

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199076113880/

Ditt Hex-ID: 110000142827dd8

Vad är din discord tagg? T1SMO#9227 - t1smo#9227

Vem var det som bannade dig? Den individen som bannade mig var "Moezz".

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? När Jag reFlekterar över situationen, inser jag att jag behöver mer infOrmation om varför staffs valde att banna mig. Om jag oavsiktligt har brutit mot några regler vill jag gärna förstå vilka och var jag har misslyckats, så att jag kan lära mig av mina misstag och undvika att upprepa dem i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att en individ på servern gjorde regelbrott och valde att köra på mig. Som upprepande sagt så gjorde denna individen regelbrott och borde förtjäna återgärder för det. Det var så jag tänkte i mitt huvud innan min ban och valde att ta deras id. Därefter så gjorde jag en /report och bad om att staffs kunde specca detta och vidgta återgärder. Men då var det denna indevidens kompis som valde att stänga min report. En annan sak jag vill tilläga är det att jag tycker inte att det bara är denna individ som har gjort fel. Det jag gjorde efter det var att jag blev väldigt arg och skickade en bild på denna individ till hans DM i discord. Han upplever det då som doxxing, men han har en profilbild på sig själv och jag har inte allmänt spridit denna bild, jag har hittat den för länge sedan. Jag förstår även att ni staffs tror att jag är "värsta hackern" eller något annat. Men jag vill bara påminna er om att jag aldrig doxxat någon i hela mitt liv och aldrig vetat hur man gör. Jag har ingen kompis som vet hur man gör det heller. Jag anser också att jag har gjort fel, men som sagt så har jag aldrig ängnat mig åt doxxing så jag har aldrig vetat hur man gör det. Det jag påstår är det att denna individ känner sig kränkt av mitt beteende och jag förstår att detta är oacceptabelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom att det då var en "rätt" placerad ban på mig så ber jag om en noggrannare utredning för att klargöra situationen. Jag är öppen för att prata om detta och förstå missförståndet och inte bara att ni nekar min banöverklagan och säger "du har doxxat en spelare på unive och det tillåter inte vi" utan jag skulle vilja förstå lite mer om hu ni tänker kring detta ban. Så jag vill då kunna förstå var och hur jag har gjort fel är avgörande för att kunna rätta till mitt beteende och fortsätta vara en ansvarsfull spelare på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit sv-bannad tidigare pga "copbait" och röstregeln".
När jag blev bannad pga copbait så blev jag bannad i ett scenario när jag försökte få min kompis ur knipa när han blev stannad av polisen. Den gången så tänkte jag inte så mycket och det var väldigt fel av mig.
Den andra gången var pga röstregel, då var det att jag var i skott scenario och så hade jag glömt sätta på min voice changer (vilket inte är första gången) men när jag glömmer det så brukar jag vara rätt så tyst och så försöker jag rpa med en mörkare röst utan voice changer. Fast nu var det skott scenario och jag kunde verkligen inte sätta på den eftersom jag inte ville dö. Men när jag dödade en kille så sa jag lite tyst med mörk röst "ho*unge" och då bannade han mig på direkten. En grej som jag tyckte var fel av han det var att han bannade mitt i scenario och att han hade på toggelid i skott scenario som blir till en fördel i scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag skulle ha kunnat göra annorlunda är en fråga som jag funderat över sedan banens inträffade. Om jag har begått något felaktigt, så skulle jag vara tacksam om hur jag kan undvika liknande situationer i framtiden. Jag är redo att lära och anpassa mig för att upprätthålla mig till en positiv och respektfull person på Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna ban har jag verkligen reflekterat över mitt beteende och konsekvenserna av mina handlingar. Om jag har brutit mot regler vill jag använda detta tillfälle som en möjlighet att växa och utvecklas som spelare på Unive. Jag är villig att ta ansvar för mina handlingar och försäkrar att jag kommer att vara mer medveten om riktlinjer och regler framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Jag hoppas att vi kan komma fram till en rättvis och givande lösning kring denna ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka