- Meddelanden
- 563
- Reaction score
- 18
Berätta vad som hände För drygt ett halvår sedan eller mer så var jag inne på servern som vanligt. Under den tiden var jag Jönssons fastighetsbyrå bitr. chef och jag skulle ta intervjuer den dagen, ingen kom och mina irl vänner ringde mig i en grupp utanför Unive, jag svarade vi snackade lite sen blev det typ tyst flör ingen hade något o säga och jag hade inget att göra ig så jag valde bara att gå in på tiktok och skrolla. Jag fick upp Limpis video och jag kollade kommentarsfältet och såg att någon skrev ”kan du be philip och hela hans namn som bor på hans adress (antar jag) unbanna mig?” Jag tyckte att det var märkligt men oförväntat så jag bara sa till mina vänner att någon hade skrivit det. Jag läste inte upp vad som hade skrivits utan bara berättade det för det var extremt konstigt. Men jag hade fått push-to talk buggen där man hör mig ändå om jag är tabbad ur. Då blir jag speccad utav MrKing och det blir misstolkat att jag har doxxat honom och det ser ut som att jag har försökt komma fram till hans adress och speidit informationen. Men jag svär på heder o samvete jag har inte doxxat honom, jag skulle aldrig kunna göra något sånt tro mig det där är bara vidrigt o omoget. Vill bara tilläga att jag är en tonåring är inte kapabel till såna saker kom till servern för att rpa inte för att doxa. Allt jag ber om är bara en andra chans.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, till 100%. Det var också fel av mig att jag sa att jag hittade det men jag svär jag har inte doxxat honom, det var ett missförstånd av staffs, jag har inte heller spridigt det jag bara skrollade förbi sen skulle ha mått fett dåligt om det hände mig seriöst och jag förstår att det såg ut som annat men jag doxxade aldrig honom och det är enkelt att missförstå men jag har inte gjort det och. Jag svär snälla bara lite på mig jag ber om bara en till chans.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har faktiskt lärt mig rätt mycket från denna bannen och det är bland annat att andras uppgifter är inget man ska ta upp för det är alltid fel och det kommer också låta fel ändå om du inte menade att uttrycka dig på det sättet. Men jag har även fått lära mig att Unive betyder jättemycket för mig och att rpa på unive blev som en vanlig rutin för mig. Jag brukade alltid få glädje av unive och det är något jag verkligen saknar, har inte lagt upp ett ända montage och har inte gjort ett ända spoofing försök för stt jag vill verkligen bli förlåtad och insläppt den rätta vägen. Hoppas ni kan förlåta mig. Men jag skulle inte ha sagt det eller tagit upp det alls för att det var väldigt dumt av mig och det blev misstolkat och det såg ut som om jag hade doxxat philip men som sagt jag svär på heder o samvete att jag doxxade inte philip.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har väntat jätte länge jag har verkligen lärt mig en läxa. Jag bidrog mycket till servern, jag var medlemskaps ansvarig ett flertal gånger, jag var även PR ansvarig och gjorde nya oddshots varje vecka samt så var jag event ansvarig och höll event samt hjälpte till med att hålla events. Det finns andra med likadan ban eller värre som har blivit insläppta känner själv till andra. Inte bara det men andra som har blivit bannade har, spoofat, lagt ut montage och allt det men dom har fortfarande blivit insläppta, dom blir bannade dom gör om det och så blir dom unbannade efter ett tag. Jag svär att jag har inte doxxat philip varför skulle jag ljuga så mycket och jag har inte varigt som andra det har gått jätte lång tid vill bara få en andra chans och börja spela igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja