Antagen gosefisen7 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guzzen_

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Meddelanden
230
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Guzzen_

Vad heter du på discord? Guzzen_

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill testa på att vara medlemskaps ansvarig då jag tycker det verkar vara en rolig uppgift. Jag har varit servervakt nu ett tag och vill testa på en annan typ av uppgift. Jag vill hjälpa till att bidra mer till servern än vad jag kan i nuläget.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig eftersom jag är mogen, har erfarenhet från att jag är servervakt, jag har spelat på servern ett tag och kan reglerna, jag gillar att hjälpa andra människor och vill alltid andras bästa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag anser att man ska bemöta andra människor så som man själv vill bli bemött. Alltså med en god och trevlig ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att alla som är medlem på unive ska få en bra och god upplevelse.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska följa regler, vara snäll mot andra, lyssna när staffs eller liknande säger till en.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Hjälpa de icke medlemar på servern att ansöka om medlemskap på unive. Hjälpa till om någon inte förstår hur man går tillväga.

Hur ser din aktivitetet ut? Under veckodagarna är jag inne ungefär 4-6h om dagen medans på helgerna kan jag vara inne upp till 8-9h om dagen. På lov brukar jag ha samma tider som på helger.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Om jag gillar arbetet som medlemskaps ansvarig kommer jag säkerligen vilja söka in till staff framöver.

Senast ändrad:
Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka