Inaktuell Syux | Ansökan till Staff (Frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Syux

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wisam

Ditt discordnamn: syux_.

Ange ditt födelsedatum 13 April 2001

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på Unive eftersom det är roligt och vill kunna hjälpa till med att Roleplayen ska vara så bra som möjligt.
Jag ska göra mitt bästa för att hjälpa alla spelare på Unive så de har det roligt, jag brukar spela på nätter när det är få staffs inne, när man gör report blir man ofta inte svarad, och jag vill att det ska lösas.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Av min erfarenhet har jag sett folk Copbaita då de går till en polis och svär åt honom för att få någon uppmärksamhet eller att bli jagad och det är väldigt många ICKE medlemmar som tjuvar bilar på greenzone's och börja köra runt i stan och köra på folk, detta är grejer som kan lösas väldigt enkelt av staffs.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det viktigaste är att kommunicera med staffs sedan tar vi ett beslut tillsammans och sedan kontakta spelaren som har gjort felet och berräta till han vad han har gjort för fel och hur han ska kunna undvika det till nästagång

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag bör alltid sträva efter att utföra mitt arbete på bästa möjliga sätt samt för att själv känna att man bidrar positivt som en resurs för andra som behöver hjälp bör upprätthålla en god ton och visa respekt, samt följa de reglerna och standard som gäller för personalen på Unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att hitta en bra balans mellan mitt staffarbete, mitt privata liv och RP. Eftersom jag kommer att fokusera på staff uppgifter, planerar jag att göra det på tider som inte påverkar min fritid eller RP för mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart i 2månader 20November

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men man lär sig alltid något nytt, och om jag är inte säker på något kan jag alltid fråga någon mer kunnig om lite råd.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation, Support,Kriminell, då jag inte har erfarenhet just nu, men kan kontakta så fort jag blir erfaren och berättar jag är redo på att ta nya uppgifter inom andra områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka