Antagen Pingvinen__ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pingvinen__

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: pingvinen__

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2011

Varför ska just du bli staff? För att jag är en väldigt aktiv staff som älskar staff arbete och vill gö Unive till en så bra server som jag kan med resten av staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det kan vara mycket lall här o där samt en del fear rp och powergaming inte för att det är super mycket men de händer fof.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa problemen genom att prata med varandra, arbeta effektiv och hjälpa varandra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Om vi tar support som ett exempel. För att arbeta professionellt i Support så om man drar in nån så ska man ha en lugn ton och vara så lugn som möjligt och skulle de bli för kaus så för man muta dem och be dem lugna ner sig eller så drar man bort dem och fortsätter ärandet. Och jag tycker det är extremt viktigt att arbeta professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Som staff ska man köra det mesta fokuset på staff arbete och inte så mycket på rp. Och då jag inte har så mycket o göra så kommer jag kunna balansera allt väldigt bra.

Hur länge har du spelat på Unive? 9 jan 2025 men spelade lite innan vilket var typ oktober/november 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff en gång innan de va inte så länge sedan det var ca 1-2 månader sen kanske 3.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka