Antagen ! piotr | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! piotr

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvinas

Ditt discordnamn: jarmoniinisto

Ange ditt födelsedatum 25 November 2008

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff då nu under sommaren mindre folk kommer vara aktiv o vissa mer aktiva o då behövs det staffs mogna staff som kan hjälpa till under sommren då det brukar vara brist på staffs under sommaren och då tycker jag borde få vara det för jag är aktiv mogen kan kommunicera tydligt vilket är viktigt när man hanterar support äranden

Vad tycker du inte fungerar på Unive? själv tycker jag inte krim rpn inte fungerar då jag tycker det är bara en massa skottlossningar och inte riktg rp så een för bättring på krim rpn hade vart så jävla bra för dom krimnella

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker att kommunicera tydligt och vara lungn samt vara mogen och medarbeta med dom övriga staffsen för att underlätt ett ärande då under ett krim ärande kan det va många som är omogna som skriker gappar osv och då är det viktigt att man agerar professionellt för att det ska vara rätt visst från båda parterna

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att alltid vara rättvis tålmodig och respektfull mot alla spelare, oavsett situationen. Det är viktigt att lyssna på alla sidor av en konflikt innan man tar ett beslut, och att följa serverns regler och riktlinjer noggrant. Det innebär också att hålla sig lugn, även när andra blir upprörda eller otrevliga. då det ska skötas med på ett professionellt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? tänke så hära att mitt privata liv kommer kom först då jag tycker att det är viktigt men kommer samt vara aktiv som satff då jag är aktiv dagligen på unive mint 3 timmar per dag och sen kommer jag lägga ner tid på rpn såklart men tänker att jag kommer skita på att arbeta än rpn då jag vill förbättra servern rpn inom krim

Hur länge har du spelat på Unive? körde typ en vecka i vintras och nu ungäfr en månad

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? vet inte riktigt tror jag är beredd på allt jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka