Inaktuell Sydow1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Sydow1

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Ditt discordnamn: .Sydow.

Ange ditt födelsedatum 2 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff då jag har varit staff på unive flera gånger. jag kan alla commands och bantyper. jag kan reglerna och jag vet hur man beter sig och representerar unive på ett bra sätt. Jag har vänner inom staff teamet som gör att jag har lätt för att lära mig om något skulle vara nytt eller om jag skulle behöva hjälp. Jag kan bete mig i support och vet hur man pratar med människor och hur man ska bete sig allmänt. Jag har på senare tid sett en hel del tråkiga "trender" där de flesta reglerna inte följs vilket jag tycker är tråkigt, körde unive 2021 och 2022 och en period 2023. och om jag ska vara ärlig ser inte jag att det är samma standard. därav vill jag göra en förändring där folk faktiskt får åtgärder på det fel de gör.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn - Fullständigt kaos. Fuskare pittningar provokationer och brist på både social rp och att hålla sig diskret.

Polis rpn - faktiskt blivit bättre från .in synvinkel

Staffs - Finns inte många staffs som faktiskt är aktiva i mina ögon. Donation tar lång tid, krim supporten är nästintil död och supporten tar lång tid i väntrummet innan man får samma svar om att rpa vidare trots om det är en bugg eller ett regelbrott i grunden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Krim rpn- högre åtgärder. sätter man ner foten tydligt åt en person så kommer han bli unbannad och sen kommer servern fortsätta som den är. tar man däremot hårdare åtgärder på alla kriminella kommer man i sin tur att börja värna om sina roller etc. har vi bra komunikation kommer allt detta att funka fin fint.

Staff teamet- ökad aktivitet och se till så att alla beslut är rätt. ett exempel är att c-logg alltid ska vara p bann men har sett flera stycken få tex 2 krim varningar. Svara pm ofta och vara trevliga mot spelarna då dom är det som bygger unive. utan spelare är det bara massa staffs. Om staffen tycker det är jobbigt att skriva och hålla en konversation så se till att skriva ett utvecklat svar istället för att vara otrevlig när personen inte förstår på en gång

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell som staff innebär att vara ansvarsfull och respektfull, samtidigt som man håller en positiv attityd och är öppen för samarbete. Det betyder att man kan hantera olika situationer lugnt och sansat, och är redo att fatta nödvändiga beslut.

Det handlar också om att tänka efter före man agerar och att ta ansvar för sina handlingar. Att vara vänlig och glad skapar en bra arbetsmiljö och uppmuntrar till samarbete. Ibland måste man vara bestämd och tydlig för att hålla ordning och respekt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag ska inte blanda ihop mitt privat liv med mitt arbete i staff-rollen. Genom att hålla dem separata undvika problem och missförstånd. Att skilja det personliga från det professionella hjälper till att skapa en bättre och lugnare plats för alla.

Hur länge har du spelat på Unive? mycket till och från men sedan december. men första gången jag sökte hit var runt 2020-2021 Varit blacklistad från vintern 2024 till våren 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja en hel dell nu på senare tid men var också staff 2021 2022 och 2023 och sv ma flertalet gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Allt funkar igentligen men dom ovan är de jag är mest intresserade av att arbeta inom

Senast ändrad:
Tillbaka