Nekad sxgg_ | Chef-jobb ansökan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sxgg_

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Sigge

Vad heter du på discord? sxgg_#5186

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Sen augusti 2021. Har ungefär 1600 timmar på fivem och alla timmar är unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag som chef i räddningtjänsten kommer göra ett absolut bästa för jobbet. Jag kommer fixa massor med kollegor och göra räddningstjänsten till ett bättre jobb. För just nu är det inaktivt och jag kommer göra mitt absoluta bästa att skaffa folk. Därefter så ska jag nog kolla på coola scripts som man skulle kunna lägga in så att det är roligare att jobba som räddningstjänst. Kommer göra det mycket fint och göra räddningtjänsten aktiv igen!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en kusin som har jobbat inom räddningtjänsten i sörmanland i några år. Han har visat mig mycket hur man jobbar och hur det kan se ut. Jag har/jobbar i sjukvården i unive och har erfarenheter inom hur man vårdar personer. Har även kollat massor med information om räddningtjänsten. Det finns en brandstation i den stad som jag bor i och har kollat in i brandbilarna och alla föremål som en brandman har. Så jag har en del erfarenheter inom räddningstjänst.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag och spela i många timmar. Kommer vara väldigt aktiv och jobba mycket som chef/göra mycket arbete.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart kommer inte lämna unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Absolut, det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka