Vidare till intervju Maltoin | Chef-jobb ansökan [Räddningstjänsten][T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maltoin

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningtjänsten

Vad heter du i verkligheten? Malte

Vad är ditt användarnamn på discord? Maltoin

Ange ditt födelsedatum: 14 November 2010

När fick du medlemskap på Unive? I början av april

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Erfarenheter inom räddningstjänsten är att jag har jobbat på reddningtjänsten innan och har blivigt anställd ifag för ett tag sedan. Jag har ockdå varit chef på mekonomen på en annan server så jag har erfarenheter inom chefs yrket. Jag kan mycket om regler OSV.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer ifall jag blir chef på unive räddningstjänsten är att jag vill att det ska vara vädligt aktivt jag ska fåp in bra med anställa som är mogna och kan sina saker. Jag komemr att skcika ut bra med information och ha många utbildningar. Jag kommer att hitta många mogna personer inom HR som kommer att hjälpa mig att styra up pdet så vi får jobbet till lall fritt och moget. Jag komemr hålla koll väldigt mycket på att fol kska sitta i VC deafad så dem inte meta gamear. Jag kommer kolla mycket på i-ur tjänst så att jag kan se att det är aktivt. Jag komemr vara strict med reglerna på räddningstjänsten då det känns väldigt lalligt just nu. Vissa omemr mjligtvis gilla miug vissa inte PGA hur nogran jag ska vara med reglerna, då jag omemr att ge varningar för minsta lilla lall då räddningtjänsten är ett seriöst yrke här på unive.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag 15:00 - 23:00
Tisdag 15:30 - 22:00
Onsdag 15:00 - 22-23:00
Torsdag 16:20 - 23-00:00
Fredag: 16:00 - 03:00
Lördag 13:25 - 02:00
Söndag 13:25 - 23:00

detta är dem olika tiuderna jag ska vara aktiv inom yrket.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka