Nekad sxgg_ | Chef-jobb ansökan (Flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sxgg_

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vill ansöka till sjukvården.

Vad heter du IRL? Sigge

Vad heter du på discord? sxgg_#5186

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Började unive 2021 augusi. Har ungefär 1600 timmar.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir sjukvårds chef så kommer jag utveckla en hel del. Kommer fixa mer anställda personer, fixa scripts, fixa bilar och enheter. Kommer göra mitt allra bästa som sjukvårds chef och utveckla. Vill ju gärna att sjukvården ska utvecklas nu när det är lite inaktivt på de senaste och verkligen lära folk hur man då vårdar personer på de bästa sättet. Kommer som jag sa tidigare fixa mer enheter, fixa mer anställda personer och då göra sjukvården bara allmänt aktivt. Mitt mål kommer vara i allafall att ungefär 30 sjukvårdare ska vara ingame och är i tjänst. Kommer fixa lite events som polisen samt räddningstjänsten kan ansluta sig på och göra det roligt. Men sen så kommer jag vara väldigt nogrann med att fixa saker som stämmer och ha bra personer i ledningen och som bitr chef. Har ju erfarenheter inom att utveckla enheter då jag är/var ledning hos sjukvården och har sturit upp de. Därefter så ska jag verkligen fixa bilar, scripts och göra sjukvården en bättre kvalité på yrket, även så ska jag införa saker som inte finns inne nu i unive som finns i verkligheten. Kommer ta ett väldigt stort koll på detta och fixa allt så de blir bra igen. Kommer göra det gallant och fixa massor med anställda. När det är sommarlov så kommer jag göra det bästa och utveckla grymt. Men sen så kommer jag ta ett snack med folk som är inaktiva som sjukvård och sen ställa upp detta igen!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter inom chef yrke. Har varit ledning i qpark, polisen och sen är nuvarande ledning i sjukvården. Där så har man ju fixat saker och gjort hemsidor, handbokar som exempel. Men ja, jag har mycket erfarenheter inom vårda personer, anställa folk, styra upp kaos och massor mer. Har ju tagit mycket utbildningar inom sjukvården också. Så kan ju mycket om sjukvården.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varjedag och ungefär 5-7 timmar också. På lov så kommer detta ökas som på sommarlov.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope.

Har du läst våra Regler? Japp.

Senast ändrad:
+rep mogen för jobbet, tror att han kommer styra upp det riktigt bra!🦆

Uppskattar grabbar! :)

Senast ändrad:
Tillbaka