Inaktuell sxgg_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sxgg_

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad heter du på discord? sxgg_

Ange ditt födelsedatum 27 November 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som har fått mig att göra en ansökan till att bli medlemskaps ansvarig är mestadels att jag vill prova något nytt inom unive. Jag har spelat unive sedan 2021 och jag har aldrig direkt gjort någon stor skillnad utan de mesta jag har gjort är att rpat på servern och bidragit till bra scenarion. Men nu har jag tänkt lite på att jag vill börja göra en skillnad på servern genom att ta in nya spelare in i servern och generellt testa något nytt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig som medlemskaps ansvarig eftersom att jag har alltid skött mig inom Rpn och kan alla regler utan till. Därefter kommer jag vara mycket aktiv inom att arbete inom området som att läsa ansökningar och ta intervjuer, jag kommer alltid bemötta folk med respekt och glädje i intervjuer då det är så man ska bemöta folk på rätt sätt. Kommer inte göra något "korrupt" inom rollen och kommer alltid sköta mig och göra rätt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Hur man ska bemöta folk är rätt simpelt. Man ska alltid visa respekt när man pratar med människor och sprida glädje, man vill ju helst inte bemöta folk på ett dåligt sätt för då blir det bara dåligt för båda parterna. Men i intervjuer och så vill man prata i god ton och inte direkt stressa på någon, för en del kan vara nervösa innan man tar intervjuer och då vill man bemöta dom på ett rätt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Dom påverkan jag vill göra när det kommer till att ta in nya medlemmar är att se till att dom kan förbättra sin rp genom att ha en bra förståelse inom regler och rp. När det kommer till unive är det viktigt att ha en bra rp nivå, man vill göra så att nya medlemmar inte gör något dåligt genom att bryta regler osv. Utan jag vill göra så att dom fattar vad rp menas och hur man sköter sig genom att tänka till sig om man verkligen skulle göra något sånt i IRL och sen göra de i unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom kraven jag tycker att folk ska ha när man är medlem är att man ska Rpa på ett bra sätt, genom att ha koll på regler så man inte begår regelbrott och bara övrigt bidra till bra scenarion från olika parter. Som ett exempel kan vara inom de kriminella sidan och såsom polisens sida. Om man väl är aktiv i nåt av dom områden så är det extremt viktigt att man har en bra rp förmåga eftersom annars så blir det bara fel och inte så roligt att va med i ett scenario där det begår mycket regelbrott. Därför är det ett krav att man kan faktiskt bidra till bra scenarion och har koll på reglerna!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är ganska så stort ansvar man har som medlemskap ansvarig. Eftersom att om man är korrupt och inte direkt följer några regler så kan man ta in fel folk, därför är det viktigt att man läser igenom ansökningar noggrant och tar intervjuerna seriöst genom att fråga alla frågor och man vill ha bra svar tillbaka. Det är en relativ stor roll att vara ansvarig inom medlemskap och man ska sköta den rollen med respekt och ha koll på reglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser bra ut just nu. Veckodagarna så är jag relativ aktiv efter skoldagarna eftersom att just nu så gör jag inget direkt viktigt efter skolan. Sen på helger är jag mycket aktiv samma med lov.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka