Accepterad swixxy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindo

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swixxybrush/

Ditt Hex-ID: steam:1100001402d0bea

Vad är din discord tagg? swixxyfn

Vem var det som bannade dig? LUDDE, rozii, jakoob

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och rpade med togglename samt att jag tpmade när min bil hade gått sönder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med mina vänner i en bil som gick väldigt snabbt, sen så krockade vi mitt ute i ingenstans och jag blev sur så då tpmade jag oss till en bärgare sen puttade in bilen i bärgaren och sedan tog ut den och då vart den lagad. Sedan efter det så parkerade jag in min bil och bestämde mig för att specca lite. Jag tog lite reports osv och seddan var det event ansv möte och det gick jag på men då ser jag ig i sc att jaakob sa att jag skulle hoppa nån vc i staff dcn och det gjorde jag. Sedan berättade dom allt osv och jag insåg då hur dumt allt detta var och att det förstörde rpn. Vi disskuterade lite och jag erkände alla mina fel. Sedan lämnade jag och sedan en stund efter så sa LUDDE att jag skulle komma staff vcn igen och då pratade vi lite och han berättde att jag skulle bli bannad osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% jag som gjorde fel jag skulle inte rpat med togglename och så skulle jag inte ha tpmat när min bil gick sönder då det förstörde rpn väldigt mycket och så är det staff abuse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lall min första dag på unive samt lite andra bans men alla har jag tagit lärdom av och inte upprepat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte rpat med togglename samt så skulle jag inte tpmat när min bil gick sönder utan istället rpa på det och kanske ringa mekonomen eller något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa på allting och inte hålla på och abusa sina perms för sin egna fördel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka