Nekad swixxy | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindo

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swixxybrush/

Ditt Hex-ID: steam:1100001402d0bea

Vad är din discord tagg? swixxyfn

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag anställde min kompis som undersköterska direkt istället för vårdbiträde. Men jag fattar att det ser väldigt konstigt ut från eran sida speciellt när det är en person som jag känner. Man ska verkligen inte ge sina vänner fördelar bara för man känner dom. Det är korruption och jag ångrar detta väldigt mycket och kommer aldrig att upprepa detta igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillkallad till support och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag skulle inte ha gett min kompis en massa fördelar bara för att det var min kompis. Jag skulle behandlat han lika som alla andra då det är korruption att ge sin vän en massa roller osv bara för det är sin kompis. Jag skulle även gett andra personer chans till att ansöka till bitr avd chef och inte gett det till min kompis direkt bara för jag känner honom då det är korruption. Jag har insett nu i efterhand hur dumt det var och att man ska behandla alla lika och inte ge fördelar till kompisar då det är korruption. Samt att jag gjorde en rensning på rekryterare utan at göra scenarion ingame med dom. I stunden så tänkte jag inte på scenarion ingame då jag var väldigt trött och klockan var typ 02 på natten. Det är mitt ansvar och tänka på sånt oavsätt och jag ber hemskt mycket om ursäkt för allt detta. Detta kommer aldirg mer upprepas vill verkligen bara spela på unive med mina kompisar och ha kul.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för lall och lite andra saker. Alla dom bansen har jag tagit lärdom av och inte upprepat vilket jag även kommer göra med denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle behandlat min kompis som att jag inte kände honom. Dvs anställt honom som vårdbiträde från första början och inte gett han bitr avd chef fordon direkt bara för jag kände honom. Det hade verkligen uppskattats om jag kunde få en sista chans och visa att jag verkligen kan rpa påriktigt och bidra till bra rp på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ge sina vänner fördelar bara för det är ens vän.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka