Nekad swixxy | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindo

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
25
Ditt discord namn: swka

Ditt Hex-ID: steam:1100001402d0bea

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem

Vem/vilka tog beslutet? arrekung

Varför tror du själv att beslutet togs? För att han påstod att jag var staff på en annan server, vilket jag inte var.

Hur är beslutet felaktigt? Jo det är såhär, jag och en person som heter glory hade bråkat lite och sen bestämmer han sig för att försöka övertala sin kompis arrekung om att dra in mina roller. Han skickar då in en bild på en person som är staff på en annan server och påstår att det är jag. Jag var staff där för länge sedan när jag inte var medlem på unive Glory gör allt i sin makt för att förstöra för mig. Vilket det även tyder på då han skriver "Hahah" till mig i pm efter att jag har fått indraget.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: borde finnas i medlems dokument

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Hur förklarar du att du varit ansluten till Unive med det Discord kontot som samtidigt är Sr.Admin på en annan server?

Hur förklarar du att du varit ansluten till Unive med det Discord kontot som samtidigt är Sr.Admin på en annan server?
Ja asså somsagt så var jag staff på min irl polares server för några månader sedan när jag inte var medlem på unive. Jag vet inte hur jag ska bevisa att jag inte har haft dessa roller under tiden som jag har vart medlem på unive, men hoppas att ni kan lita på mig och att jag kan få tillbaka mina roller

Du får ansöka om på nytt för medlemskap.
Det finns konkreta bevis om illojalitet & det innebär då att man får indragna roller.

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka