Accepterad SweWilliam | Chef-jobb ansökan [RoXx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweWilliam

Icke Medlem
Meddelanden
364
Reaction score
27
Användarnamn: SweWilliam

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? William

Hur gammal är du? 13, men mogen för min ålder.

Hur många timmar har du på Fivem? 680+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? 1. Jag skulle göra ett bra arbete för räddningstjänsten. 2. Skulle haft bra utbildningar där folk faktiskt lär sig saker. 3. Jag håller just nu på med saker till räddningstjänsten som jobb lista och Rakel osv. 4. Jag skulle passa som en bra chef, för att jag kan ta kritik och är väldigt mogen. 5. Skulle lyssna på alla anställda och behandla alla med respekt. 6. Jag skulle försökt fått in helikopter till räddningstjänsten där bara en viss rank får flyga med utbildning. 7. Jag hade fått in många duktiga personer som kan rpa till räddningstjänsten. 8. Hade haft möten rätt ofta där jag pratar om hur vi ska jobba och behandla andra människor. 9. Skulle jobba smart och effektivt som chef. 10. Skulle inte bara fixa saker ig utan också i Discord, där jag hade fixat en massa olika kanaler där räddningstjänsten pratar osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat där innan, samt att jag har erfarenheter inom sjukvård, vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag har mycket erfarenheter inom räddningstjänsten, jag har jobbat där tidigare och gjorde ett bra jobb, jag kan tillägga att jag skulle passa bra som chef för jag är väldigt mogen och kunnig inom både räddningstjänsten och sjukvård.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter William Bergström och är 25 år, han har ganska mycket erfarenheter inom olika jobb som till exempel sjukvården och polisen, han har tidigare jobbat som polis och sjukvårdare. Han älskar bilar, vänner och sin familj, på Williams fritid så brukar han vara med vänner eller familj men oftast brukar han jobba, han tycker själva sjukvårds yrket är ett super rolig jobb, William jobbar just nu med polis yrket och är en ganska bra Kommisarie. William hanterar olika lägen väldigt bra och hjälper folk och behandlar folk med en trevlig ton i alla lägen. William hade en ganska bra barndom där han levde tillsammans med sina båda föräldrar de bodde i ett stort vitt hus i Stockholm, William blev polis för att kunna skydda samhället och medborgarna i staden, William brydde sig mycket om skolan och gjorde sina läxor och lämnade in de i tid, det slutade med att William fick höga betyg och sedan chansen att bli polis, William har varit polis 3 gånger nu och då har han varit Assistent 2 gånger och Inspektör en gång, William är just nu kommisarie och gör ett fantastiskt jobb dagligen.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 16:00-22:00
Tisdag: 15:20-21:30
Onsdag: 15:25-23:00
Torsdag: 15:00-22:00
Fredag: 14:30-00:00
Lördag: 12:00-01:00
Söndag: 14:00-21:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja. :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Japp det har jag.
Måste säga att jag kommer hem imorn, men ifall jag blir godkänd så kan jag jobba i discorden med ansökningsformulär osv. Kan ta intervju lite när som helst.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka