Ej Antagen Zixten19 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zixten19

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Sixten

Vad är ditt användarnamn på discord? zixten19

Ange ditt födelsedatum: 19 Mars 2011

När fick du medlemskap på Unive? Jag har haft det till o från eftersom jag bytt server väldigt ofta, men nu är jag tillbaka på unive men jag vet inte exakta datumet för när jag blev medlem igen men cirka 1 månad sedan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inte haft chefs positionen innan, men jag har varit högt upp satt som polis på en annan server. Så jag har erfarenhet av att sitta på en hög position och ha personer under mig. Men den största erfarenheten är att jag kan "grund sakerna" inom räddningstjänsten eftersom min pappa jobbar inom räddningstjänsten, det har lärt mig mycket.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Om jag blir chef så är mina planer att aktivera räddningstjänsten, eftersom att jag tycker att det är väldigt lite aktivitet inom just räddningstjänsten. Med andra ord så vill jag anställa fler till räddningstjänsten för att få en större och mer social rp på servern.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara så aktiv som möjligt, när jag är inne på servern kommer jag försöka vara i tjänst och aktiver räddningstjänsten.
Men det kommer ju absolut ske saker i verkligheten som gör att jag inte kommer kunna vara ingame och spela.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka