Ej Antagen Swetime | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] (ZUTKAZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Swetime

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Chef för Båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Joar

Vad är ditt användarnamn på discord? Swetime

Ange ditt födelsedatum: 3 April 1998

När fick du medlemskap på Unive? Jag tror det var den 26/6

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har arbetat på Marja-Lisas ett tag nu får jag tar med mig massor av kunskap vad gäller försäljning. Jag har även en lång bakgrund från försvarsmakten som gruppchef och stridsbåtsförare. Detta har gett mig gedigen kunskap om hur det är att leda en grupp i alla förhållanden. Utöver detta så är jag även med i ledningen i gänget Barracuda, vilket har gettig ovärderliga kunskaper och erfarenheter av att leda människor med olika erfarenheter och bakgrunder. Jag har även verkliga erfarenheter som jag anser ha väsentlig betydelse för denna rollen. Jag har nämligen bakgrund från försvarsmakten som gruppchef och stridsbåtsförare, vilket är detsamma som min karaktär har. Jag har inte lämnat båtlivet trotts det att jag har lämnat min tjänstgöring i Försvarsmakten utan jag äger idag två båtar. En segelbåt och en liten motorbåt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min vision är att göra Båtbolaget till en aktiv och självklar plats del Unive. Jag kommer skapa en professionell, aktiv och engagerad plats där kunderna samt medarbetarna står i fokus. Något som jag anser är ett vinnande koncept i alla verksamheter är att när man har kul på jobbet, så trivs man har ch när man trivs så levererar man i sin tjänst. Några mål som jag har med min in i rollen som chef på båtbolaget är att arrangera event och aktiviteter kopplade till båtbolaget och det vi står för. Förtydliga strukturen i arbetet för att förenkla det för medarbetarna. Detta gör jag genom att skapa tydliga roller och rutiner. Sen kommer jag marknadsföra oss så mycket det bara går på ett bra sätt. Slutligen vill jag lyfta båtens roll som mer än bara ett transportmedel. Det ska vara en naturlig del på servern att äga en båt. Det finns så många fördelar. Jag tror bara inte att medborgarna har förstått det riktigt. Det är dår mitt viktiga uppdrag kommer in. Mina tre ledord för verksamheten kommer vara: Kundservice, bemötande och laganda. Detta ska upprättas och spridas för att vädet ska finnas i vår kultur på båtbolaget.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv (ig) arbetsdagar minst 2h om dagen. Lediga dagar/helger kommer det vara cirka 6h om dagen. Jag kommer utöver detta såklart finnas tillgänglig i mailen (DC) under hela min vakna tid så det ska kännas tryggt för verksamheten och medarbetarna. Att ledan Båtbolaget kommer vara mycket n högsta prioritet på serven. Min ambition kommer vara att få verksamheten att vara självgående och professionell. Detta för att minimera riskfaktorer som kan dyka upp när motgångar uppstår. Jag som chef vill finnas där som ett stöd, en problemlösare och en inspiratör. Detta för att låta alla anställda få växa i sina roller och inom verksamheten. Jag själv växer som mest när jag lyckas hjälpa någon annan att växa!

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning:
Sitter redan en chef över båtbolaget.

Tillbaka