Nekad swepen | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swepen

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? antonpro2010

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton Bengtsson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Korkad Rolig Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anton födes in i en fattig familj och min pappa var knarkare. Han slog min mamma och till slut så begick min mamma självmord. Det tog väldigt hårt på Anton han flydde då från sitt hem då han avskydde sin pappa han blev en introvert vid den tiden. Anton blev deprimerad och började dricka vid åldern av 11. Sen kom det en kväll när allt ändrades vid denna tid var han 16 Anton hade då alltså bara levt på gatorna i fem år. Den kvällen kom det en tanke under bron och kom på att han verkligen inte kunde leva det livet det kom som en chock. När han hade sovit på saken bestämde han sig att lifta till staden Unive den världskända staden. Han skulle försöka starta om sitt liv på nytt och få nya kontakter han märkte att ett liv utan vänner var hemskt. Han vill då bygge ett nytt liv i Unive och försöka få kontakter och livslånga relationer men även fast han vill bygga nytt liv så tänker han inte göra det lagligt. Med allt hemskt som livet har gett honom så vill han inte leva ett "Rätt" liv då han tidigt behövde råna butiker och annat för att köpa all alkohol och även stjäla det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra en väldigt annorlunda karaktär och jag då kommer vara aktiv då jag är en hemma sittare och jag kommer då också bidra med en social rp och en rolig karaktär i Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex. Om jag liksom blir jagad av ett gäng någon gång då jag kanske skulle kunnat medvetet trilla eller krocka för ett rolig scenario och för att alla kan få ett skratt av det eller en spännande upplevelse. Då har jag spelat för motpartens skull då det har gynnat gänget men inte mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att jag dödar någon av ingen anledning eller sunt förnuft att man ska tänka vad man skulle gjort i verkligheten och respekt att man då ska vissa andra respekt och hänsyn.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har aldrig varit med i en annan server men jag är väldigt exalterad att lära mig nya saker och få ha det kul.

Ändra så du heter samma på Discord och Steam. Besvara detta meddelandet när de är klart.

Nekad Ej samma namn på Discord o steam.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka