Accepterad anton212 | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton212

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? ante60fps_29047

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton Andersson är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag är snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Anton Andersson och är 24 år gammal han gillar att spela fotboll och mecka med bilar men han har haft en väldigt tuff uppväxt då hans föräldrar har bråkat mycket men sen så kom det 1 dag då Antons pappa inte orkade mer och valde att flytta Anton fick ett svårt val vem han skulle välja men han valde att flytta med sin pappa till stockholm där i stockholm när det hade gått ett tag så kom det ett par grabbar och frågade Anton om han ville tjäna pengar och då svarade han ja för att han visste att de hade en svår situationen med ekonomin så då sa han ja men han visste inte att det skulle vara olagliga saker men det började enkelt och blev bara svårare och svårare till slut när Anton var 18 år gammal så hamnade han i fängelse för narkotika brott samt grov vapenbrott och sen våld mot polis och så har han kommit ut nu och vill bli medborgare i denna staden så han kan jobba på mekonomen eller nått annat som har med bilar att göra

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp nivå samt skapa roliga scenarion för både mig och motparten samt så kan jag bidra med att hjälpa staffsen med deras arbete genom att skriva report om nån gör ett regel brott och senare hoppa support och visa klipp så att servern håller uppe rpn

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska tänka på sig själv utan att man ska tänka på motparten och att motparten ska kunna ha ett roligt scenario även om man själv inte tycker att scenariot är kul så kan man fortsätta scenariot men man behöver inte dra ut på det då den motparten ska ha kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man skjuter nån utan anledning. vdm använder bilen som ett vapen. social rp man ska prata sig fram istället för att döda eller skjuta. sunt förnuft det innebär att man ska tänka realistisk samt logiskt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka