Accepterad Swepen | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swepen

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Söderdahl

Vad är ditt discord namn? Swepen10

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hampus Bengtsson 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig snäll naiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hampus Bengtsson 21 år och har sedan barndomen haft ett stort intresse för mekanik, inspirerad av sin far som var bilmekaniker. Men när Edgar började i ettan på gymnasiet så dog hans pappa. Detta gjorde att Hampus blev väldigt introvert och tappade många av sina vänner. Hans mamma började då med droger för att minska sin sorg med det slutade i ett missbruk. Så HAMPUS BLEV VÄLDIGT DEPRIMERAD OCH HOPPADE AV GYMNASIET. Men när han blev 17 och skulle börja tvån kände han att han inte kunde fortsätta att vara fast i hans rum. Så han bestämde sig för att försöka starta om sitt liv på nytt. Så han gick om ettan och hittade nya vänner. Även fast allt är bättre nu så har denna period av hans liv satt grova spår i honom. Hans framtidsplaner är att hitta nya kontakter och fortsätta sin barndomsdröm att bli mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en social rp nivå fast jag inte har kört fivem inann. Även fast jag inte har kört något så kommer endå ta servens rp på en seriös nivå och genom att vara sugen på att skaffa nya kontakter och kanske ett jobb bidrar jag till en mängd med social rp då det är min favorit att få skaffa kontakter och lära känna folk.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man medvetet t.ex. krokar i ett träd i biljakt så att det gynnar andra och inte bara mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att man dödar någon utan någon bra anledning respekt att man ska ha respekt mot alla serverns medlemmar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är hemmasittare så kan vara aktiv mycket :)

Vidare till muntliga intervju du har 48 timmar på dig att ta den annars nekar vi den automatiskt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka