Nekad Swegeek | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swegeek

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Användarnamn: Swegeek

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Robbin Synnergren

Hur gammal är du? 29

Hur många timmar har du på Fivem? Det har jag ingen aning, en hel del. Har spelat fram och tillbaka några år.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är såpass engagerad i ett bra RP för både andra spelare, kollegor och scenarion som utspelas. Jag har den erfarenheten inom Räddningstjänsten och även den vuxna IRL åldern att kunna fatta rätt beslut och hjälpa yngre nya FiveM spelare att komma in i RP världen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Relativt mycket. Har varit brandman på andra servrar och nu är jag Räddningsledare BEFÄL samt Utbildningsansvarig hos Räddningstjänsten.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Hoffa Eriksson, lugn kille med fötterna på jorden och händerna i luften som älskar Volvo bilar, hänger gärna på jobbet och chillar med kollegorna, tränar mycket även på ute gymmet och även brandövningar. Hoffa tycker också om att skoja med kollegorna på ett moget och vuxet sätt. Han är en lugn kille med humor, hjärta och leendet på läpparna oavsett situation!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag jobbar på Volvo så dem tiderna jag mest är inne är 17 till 20-22 beror på hur mitt IRL liv är.
Helger är jag inne för det mesta om jag inte ska iväg eller har något planerat.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut, no hard feelings !

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka