Antagen swedish_fish123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: swedish_fish123

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag går inte på gymnasium då jag har väldigt mycket tid. Jag är alltid noggrann och strikt med regler och jag gillar ordning, vilket gör att jag tror att jag skulle få den bästa upplevelsen som staff på den bästa svenska servern.
Att vara staff innebär att göra något bra. Jag är noggrann och bra på att samarbeta, vilket är bra för andra staffs som jag kan göra det lättare för. Jag är intresserad av att spela och spelar väldigt ofta. Jag ser fram emot att hjälpa nya spelare och lösa olika scenarion.
Att vara staff skulle också göra så att jag har mera tid på dagen och inte bara sitta och löka min karaktär.Sammanfattningsvis, jag skulle bli väldigt tacksam om jag blir staff på Unive. Jag tror att jag kan bidra positivt och hoppas få bli staff och kunna lösa problem. Det skulle vara otroligt kul om jag får hänga me i staff teamet igen eftersom att lira min karaktär börjat tröttna lite grann.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker själv att Fear RP är en dålig grej som har försämrats. När man t.ex. riktar mot personer så håller de ej upp händerna och ist drar upp sitt egna vapen och skjuter tillbaka mot dig som riktar. Jag tycker även att icke medlemmarna måste lära sig mer om hur man spelar RP och inte gå runt och snacka om riktiga livet, det tycker jag att vi borde förbättra här på servern. Annars tycker jag att servern har fått en otroligt uppgradering när alla stora gängen har lämnat och poliserna samt den kriminella RP är så otroligt bra här på Unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi staffs kan hålla oss riktigt aktiva och är alltid med på det som händer. Genom att kunna oftare se vad d gör fel kan vi göra Unive till en bättre server. Genom att vara ännu aktivare så kan vi se personer som bryter mot reglerna och ta åtgärder på de som bryter mot regler.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att man pratar med en bra ton, vara lugn och även inte börja skrika hela tiden. Det innebär att man är respektfull och rättvis mot andra spelare som spelar här på Unive. Det är viktigt att behandla alla spelare lika och inte favoritisera spelare som är med i samma gäng eller en vän IRL. Det är viktigt att man skjälv visar hur man ska bete sig här på Unive så att man visar förebilder som kommer till Unive, om vi direkt lallar så kommer de tro att det är en lallar server och börja lalla själva.
För mig är det mycket viktigt att agera professionellt som staff. Det skapar en mera allvarlig server där det inte kommer att lalla runt. Genom att vara professionell visar jag att jag tar mitt ansvar som staff på allvar och att jag utför korruption.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går ej på gymnasium som gör att jag har otroligt mycket med tid här på Unive. Det tycker jag är väldigt bra då jag kan vara aktiv under dagarna .Jag följer regler, gillar ordning och rättvisa. Jag hoppas kunna bidra positivt till Unive och visa vart skåpet ska stå.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har nu spelat på Unive i cirka ett år då jag kan de flesta reglerna. Det gör att ärenden kan ta snabbare och det gör även att vi får in kompetenta staffs in på den här servern.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på Unive innan, men jag tyckte själv att jag inte var tillräckligt kompetent för att kunna vara Staff på Unive. Nu känner jag att jag kan de flesta reglerna och känner för att byta till staff och ta en paus från RPandet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Näe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka