Ej Antagen 1.krato | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.krato

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,399
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ditt discordnamn: 1.krato

Ange ditt födelsedatum 23 December 2009

Varför ska just du bli staff? Anledningen till att jag ska bli staff på unive är för att jag har tidigare varit staff på servern, jag vet hur man agerar proffessionelt som staff och vet hur man beter sig. Jag kommer vara fruktansvärt aktiv som staff nu på sommarlovet då jag inte har så mycket planerat för tillfället, men jag kommer såklart priorotera staff arbete före RP!

En annan anledning till att jag ska bli staff är för att jag vill kunna bidra till communityt genom att vara aktiv, specca och hålla koll på servern dagligen, jag vill kunna göra så alla spelare får en positiv bild på unive och vill ta steget längre med unive, att känna sig trygga. Det som gör mig unik som staff är att arbetar bestämt och strikt, samtidigt som jag behåller en respektfull och professionell ton mot spelarna. Jag är inte rädd att ta snabba och rättvisa beslut när det är nödvändigt, och jag kommer alltid se till att spelarna håller sig till serverns regler, och skulle dom ej göra det kommer det såklart bli konsekvenser.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag anser ej fungerar på Unive är att det finns så sjukt mycket personer som väljer att lalla just på morgonen eller sent på natten då det inte brukar vara så många staffs inne klockan 05:00, och när medlemmar får chans så gör dom regelbrott, t.ex igår natt när jag skulle cykla till sandy, då vart jag medvetet VDM'ad av en person som är Medlem osv.

En annan grej jag inte tycker fungerar är att folk hela tiden börjar skjuta för minsta lilla, jag är en person som strävar efter TVÅ saker inom RP. Social RP och följer serverns regler. Och att skjuta för att man någon pittade i en person är långt bort socialt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Nyckeln till att lösa det följande problem jag nämnde ovan är tydlig kommunikation och aktivt agerande från samtliga i staff teamet. Vi bör alla hålla en professionell ton när det handlar om regelbrott och inte visa något tecken på osäkerhet i våra åtgärder. Genom att ständigt arbeta tillsammans, vara aktiva och agera direkt på regelbrott så kan vi som staff minska dessa problem relativt fort.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är otroligt viktigt, att agera proffesionellt innebär att man ska ha en god ton mot spelare, så dom ej känner sig otrygga, att vara lugn och bestämd. Och en viktig sak är att fortfarande visa respekt för spelare som har begått regelbrott, bara för man begått regelbrott så ska man ej bli dåligt behandlad , man får konsekvenser.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer se hur det blir. Om jag skulle få reda på aktiviteter med familj eller vänner så kommer jag vara tydlig med att meddela det i inaktivtets kanalen. Och när det kommer till RP så kommer jag inte RP så mycket, jag anser att det är viktigare att prioritera staff arbetet!

Hur länge har du spelat på Unive? 30 Januari 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! Jag har tidigare varit staff 4 gånger på Unive, Jag kan samtliga commands som en helper ska kunna för att framföra sitt arbete, och jag vet hur man hanterar reports, support, speccande på ett korrekt sätt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd och jobba inom samtliga områden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka