Swedie26 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedie

Icke Medlem
Meddelanden
663
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Swedie#2268

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
Måndag: 15:30 - 22:30
Tisdag: 15:30 - 22:30
Onsdag:15:30 - 22:30
Torsdag: 15:30 - 22:30
Fredag: 15:30 - 00:00
Lördag: 12:00 - 00:00
Söndag: 12:00 - 23:00

Berätta om dig själv Jag heter Oscar och bor i Uppsala jag är 15 år samt fyller år i Mars. På fritiden tillbringar jag tid med kompisar och nära vänner, sportar eller tränar. Förutom det är jag rätt beroende av att spela FiveM, vilket jag spelar väldigt mycket. Jag har också ett väldigt stort intresse för motorsport och bilar vilket jag haft sen jag var riktigt liten då jag både älskar allt från farten till adrenalin chocken man får. Jag bor hemma i en villa med mina föräldrar min syster och en hund.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev support skulle mitt största mål att få bättre rp och banna folk som gör regelbrott eller allmänt lallar. Jag skulle sitta i supportärenden för att hjälpa folk där inne i support skulle jag hållit en trevlig men rättvis ton där jag visar att jag inte är på någons sida utan istället ger konsekvenser till alla som gör fel. Dessutom specca ig så mycket som jag bara kan speciellt på ställen där det är mycket lall och dålig rp. På ställen där alla inte sköter sig skulle jag skriva en /announce där jag varnar folk att höja rp nivån. Jag kommer vara snabb att svara på /helps och /reports dessutom skulle jag svara mycket på tickets samt annat på forumet främst när jag inte är vid min dator så kommer jag hjälpa till på de sätten istället. Jag skulle jobbat för att få en ännu bättre än denna fantastiska communityn vi har nu. Om jag blir support kommer jag se till så att alla blir behandlade rättvist och når bra. Jag skulle försöka jobba så professionellt som det går för att visa folk att det här är en riktigt seriös server med många bra rpare. Jag hade försökt fått folk att utveckla sina scenarion mer och dra ut på dem istället för att ha ett scenario i 10 min sen strunta i det. Jag kommer spendera mycket tid på att göra staff arbete för att skynda på processen så folk inte behöver vänta så länge.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär 6 månader sen har jag 700+ timmar på fivem

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support på just Unive för att det är den servern jag spelar på och har riktigt kul. Så därför vill jag bli support här för att hjälpa hela staff teamet med dess gemenskap. Endast sedan jag började på servern har jag varit fascinerad över hur hårt och effektivt hela staff teamet jobbar och på något sätt velat hjälpa, men nu känner jag att det är dags att ta nya steg och bli support. Därför skulle jag vilja ta och hjälpa till som tack för alla staffs och servern för allt de gjort och kommer göra i framtiden bara för vi spelare ska få en sån bra upplevelse som möjligt. Det är just det här som jag skulle vilja bli en del av att hjälpa andra spelare att ha kul och ha en skön och rolig rp. Sen tror jag personligen att jag som individ skulle lära mig mycket av att bli support från andra staffs. Varför jag skulle vilja bli support på denna servern är helt enkelt att jag gillar alla i dess communityn vilket bara är ett stort plus.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att göra servern till en bättre plats genom att lägga ner min tid varje dag på att få allt att rulla på fint och jobba hårt för att alla spelare ska få en sån bra upplevelse som möjligt. Ifall någon behöver hjälp kommer jag alltid finnas där vid allt från supportärenden till ig /help och /reports. Jag kommer banna folk som bryter mot regler och gör fel samt att jag kommer ge varningar eller tillsägelser till folk som gör små fel och inte förtjänar ban av deras fel. Jag kommer sitta och specca när staffs behöver ha speccare och kommer titta speciellt på lagliga ställen tex bilfirman just nu. När jag inte gör något av detta kommer jag sitta mer i support eller svara på tickets samt kolla igenom forumet på folk som behöver hjälp med saker ex banöverklagan just det kommer jag också kunna göra gångerna jag inte sitter framför datorn. När jag har tid förutom allt det här andar kommer jag att svar folk som behöver hjälp i discorden eller andra ställen för att försöka utveckla hela communityn. Kommer fixa upp efter andras regelbrott tex efter vdmare och rdmare kommer jag ressa dem.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag skulle faktiskt inte säga att jag har så mycket erfarenheter inom support livet men däremot vet jag hur man sak behandla och respektera folk som går in i support och behöver hjälp. Samt att jag har rätt bar koll på reglerna för servern vilket gör det betydligt lättare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Skulle inte säga att jag kan alla men jag kan en del

/dv Tar bort närmaste bilen
/sqlban banna spelare
/sqlunban unbanna spelare
/sqlbanhistory se historiken för de som blivit bannade
/sqlbanoffline bannar en spelare som är offline
/bring tpar en spelare till dig
/tpm tpar till markören
/freeze fryser en spelare
/noclip flyga runt, går igenom hus och vägar
/giveitem du ger föremål till en person
/giveweapon ger vapen till en person
/kick sparkar en spelare
/goto tpar till en spelare
/spec följer en spelare
/announce annonserar ett medelande till alla som är inne i servern
/givemoney ger en spelare pengar
/setjob ger en person jobb
/setgroup sätter en person till grupp ex sv och support
/setperm ger person nummer som ger dig olika privilegier
/clearchat rensar chatten
/revive Återupplivar typ
/staffchat tror jag det heter där man skriver i staff chatten

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag personligen tycker att jag är snabb på lära mig nya saker vilket jag märkt i andar aktiviteter ex skolan

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar endast på Unive vilket jag även kommer i framtiden då jag känner att Unive har allt från bar community till rolig rp

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej fick med allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka