Nekad swedenkan | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedenkan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis gavelin

Vad är ditt discord namn? swedenkan#4728

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Paltnacke och är 29 år gammal. Som person är han snäll, omtänksam och gillar att hjälpa till. Han har sen han varit liten drömt om att bli polis. Han växte upp med sin Mamma, pappa och hund, hans pappa har även lärt han en del om kåren då han också var polis. Det gick bra i skolan med betyg och Pelle hade många kompisar som han känner än idag. Redan i 15 års ålder började han plugga på om polisen för att lära sig typ allt så att han kan bli polis när han är äldre. Åren gick och han gick samhälle i skolan och han var 100% redo att bli polis. När han tog studenten så var det på riktigt. Han började gå i polis högskolan och pluggade en massa. När han var redo at bli polis ansökte han och han gick massor av utbildningar. Men sen sa han upp sig för att kunna fokusera mer på sin familj. Men han saknar kåren och nu är han tillbaka, Och får se vad denna stad har att erbjuda

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med många scenarion mycket skratt och mycket socialt rp, Har grov rp erfarenhet. Kan bidra med mycket rp kortfattat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för pg2 du skulle inte spela för nån ekonomsik eller annan typ av fördel utan du ska rollspela utifrån andras vinst på det vilket kan va: Erfarenhet & ett schysst minne att bära med sig. Du ska med andra ord inte spela för att överleva en skottlossning eller en biljakt du ska rollspela för att få andra att ta del av en vinst utan för fysiska föremål / kort fattat.. Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

kort fattat !! Det innebär att båda parterna i ett scenario tillexempel ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans o vinna i rpn.

Hur hittade du Unive? mina vänner spela det. dom tyckte jag skulle vara med! sen kolla jag på youtube när folk har lirat och tyckte det såg roligt ut så ville prova jag också

Nekad, kolla på frågan Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? en gång till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka