Accepterad kenll | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kenll

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? muddimannen

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter simon leviev, han är 23 år gammal och letar efter något arbete som tjänste-verksamheten. Han söker nu möjliheten att börja arbeta och utvecklas inom ett yrke där han får hjälpa och stötta människor i sin vardag. Han har erfarenheter att möta samt förstå personer. Han är flexibel och tillgänglig för arbete dag, kväll och natt. Han är ett ensamt barn som söker en ny start att lära känna människor. Han har ett väldigt socialt bemötande och ser fram emot att kunna starta sitt live i Unive. Han har även ett intresse för bilar och kan på sin fritid köpa upp till sin dröm bil. Han är mer oldfashion och gillar för det mesta gamla bilar främst volvos.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, generös samt social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är 23 år med bakgrund från malmös ghetton, han är född och uppväxt där med förlädrar som levt ett medel liv, han har lämnat bakom sig alla sina kontakter från malmö för att kunna skapa ett nytt liv i unive där han kan helt och hållet gå vidare, hans framtidsplaner är att få jobba inom tjänsteverksamheten för att kuna hjälpa människor som har det antingen svårt eller allmänt behöver stöd dvs polis, sjukvårdare eller inom räddningstjänsten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bitra till kretivt rollspelande samt socialt jag saknar den gamla rpn i unive och sträver efter att kunna uppnå den nostaligin som en gång fanns tidigare, jag har spelat som ung men är nu sugen på att rollspela igen och vill skapa roliga scenarion för bådaparterna och verkligen rollspela i en annan karaktär med ambition.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska sträva efter att göra ett scenario roligt så att motparten inte känner att man endast spelar för sin egen vinning utan man spelar för att det ska vara ett roligt scenario för bådadigoch motparten men främst motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det var länge sedan, ingen är perfekt och jag har blivit bannad för alltmöjligt men jag har däremot lärt mig av mina bans genom att vänta ut dem samt med tiden av att rpa, jag är även äldre nu och har mer koll på reglerna speciellt efter att ha lärt mig av misstagen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm att man använder sitt vapen som ett fordon, suntförnuft, att använda ett förnuft när man rpar att kunna rpa realistikt och inte göra något omänskligt som man aldrig hade gjort i verkliheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 19 och har tid för bida till något gott till servern

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka