Nekad Lucas0011 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas0011

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Westberg

Vad är ditt discord namn? Lucas0011

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bertil Svenson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bertil växte upp i en liten by där han hade en ganska simpel och bra uppväxt han lärde sig hur man skulle uppföra sig och betee sig mot andra han klarade skolan och pluggade vidare till polis han har jobbat som polis ett tag och är nöjd och trivs inom polis kåren hans stora mål är att en dag skaffa egen familj och uppfostar de att bli bra poliser som han själv är

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidar med mycket social rp gillar alltid att prata i scenarion jag bidrar med roliga och bra scenrion till mig själv och motparten jag bidrar med mycket aktivitet till servern och är väldigt angagerad att rpn ska vara så rolig för så många som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så motparten alltid har en chans att vinna scenriot man ska inte bara spela för egen vinning utan så motparten har en lika stora chans att vinna scenariot som du

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag aldrig gjort!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm man använder sitt fordon som ett vapen, Copbait man t.e.x driftar framför en polis så dem ska jaga dig och Powergaming vi säger att du kör en bil in i en vägg och bara kör iväg utan att rolspela på skador

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det behövs inte

Nekad ansökan
Anledning: Du är aktiv på en annan svensk RP server, till nästa gång du ansöker se till att du inte är medlem på Avena RP.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka