Accepterad SWE_JERRY | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWE_JERRY

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo sjö

Vad är ditt discord namn? swe_ne0_28943

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jerry badkar 2000.01.01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? busig.rolig.respektful

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter jerry badkar och han är 21 år. Och jerry säljer mycket droger för att få mycket pengar för att betala av hyran om de inte gör det så kommer han inte bo kvar där och jerrys pappa dog när han var 15år och hans mamma lämnade honom när han var 2 år. Och jerry har många fiender som vill döda honom men han bor långt bort från fienderna. Men efter 1 månad så ser han polisen väldigt ofta utanför hans hem och då misstänker han att polisen vet att han säljer droger. Då gick han ut så inte de tar honom men då var polisen runt hörnet o tog honom och han hade mycket droger på sig. Så han åkte in för grovt narkotika brott. Och nu sitter han inne i 2år men efter det har gått en vecka så rymde han och nu e han efterlyst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp. Och så kommer jag hålla koll på servern så alla beter sig och om inte så tar jag klipp o hoppar sup men jag kan också skriva /report.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna varje scenario. Som tex någon kommer fram till dig och riktar mot dig och du bara hoppar ut och börjar skjuta och de e inte rolig rp men om du hoppar ut o tar upp händerna så kommer det bli rolig rp för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM står för random deathmatch och RDM innebär att du skadar eller dödar en annan spelare utan anledning. VDM står för vehicle deathmatch VDM innebär att du använder ett fordon som vapen mot andra spelare utan anledning som exempel du kör över spelare med flit. Powergaming betyder att du gör saker som är orealistiska eller omöliga eller att du tvingar fram ett resultat i RP som ger dig själv en orättvis fördel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka