Nekad filipsel | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

manalloo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milo

Vad är ditt discord namn? deliboi2

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jerry andersson i 30 års åldern

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,skämtsam, unik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter jerry Andersson, han är väldigt unik och pratar på ett visst sätt. Han är i 30 års åldern vilket innebär att han ska leva i Univestaden och kanske skaffa något lagligt jobb såsom att kanske bli sjukvårdare, bärgaare, polis, eller kanske till och med mekaniker. Han växte upp i en liten by med sina föräldrar och 3 syskon varav 2 systrar och en lillebror. Han växte upp med bra betyg i skolan och gick natur linjen på gymnasiet. Han har körkort och kör en bmw x5. Han har alltid varit bilintresserad och brukar ofta fiska mycket. Han och sin kompis alex samt Filip brukar fiska mycket uppe i en by. Han har alltid varit fiskeintresserad och dewt är ett sätt för han att koppla av för han. Han har en sjukdom som gör att han tänker lite långsamt. Han kommer till Unive för att han vill skaffa ett nytt liv och pröva något nytt. Hans mor har alltid varit med han hela livet och störtat han i allt han har gjort. Nu väntar nya äventyr på unive och hoppas att han ska triva hära...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till en rolig och levande upplevelse på servern genom att vara aktiv, social och hjälpsam mot andra spelare. Jag tycker om att hjälpa folk med olika saker, till exempel fixa bilar, guida nya spelare och se till att alla får en bra start. Utöver det kan jag även hjälpa till med andra uppgifter i spelet, som att samla resurser (t.ex. plocka kokablad) och stötta andra spelare när det behövs. Jag försöker alltid skapa bra RP och bidra till en positiv stämning på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att inte bara ha kul själv, utan också för att andra ska få en bra och rolig upplevelse på servern. För mig handlar det om att bidra till bra RP, visa respekt mot andra spelare och skapa situationer som blir roliga för alla inblandade. Jag försöker alltid tänka på hur mitt spelande påverkar andra och göra mitt bästa för att hjälpa till vara schysst och bygga upp en positiv stämning. När alla tänker så blir servern mycket roligare och mer levande för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja vdm vilket jag har tagit lärdom av..

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm - vehicle death match vilket innebär att ma avnänder sin bil som ett vapen, rdm som är att man dödar någon utan en anledning, clogg innebär att man lämnar servern för att unvdika saker, metagaming innebär att man använder ooc information för att ta den ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad ansökan av högre uppsatta
Anledning: Flera discord konton

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka