Nekad Swayzzfnr | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swayzzfnr

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 231 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: Hedgehog
Datum: 2025-10-09
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv så det som hände var att jag skulle in och ge ett vapen till en irl kompis som precis hade köpt krim för att kunna spela med mig han var helt ny till fivem, klockan var ungefär 21:50 vad jag kom ihåg och som alltid behöver jag stänga av 22:00 och jag var påväg in på unive och sedan gick jag på toa och när jag kommer tillbaka så blir jag dragad av hedgehog och taxi och dem säger att jag ska bli pc checkad för att jag blivit ac bannad, jag hann aldrig komma in i servern utan jag var fortfarande i loading screen och anticheat bannen var felaktig och jag säger det till dom men dom bara vägrar lyssna, så jag frågade även om jag kunde ta pc checken imorn för jag behövde stänga av och jag kan ej säga emot min mamma, men dem säger nej och jag hade aldrig duckat en pc check, jag har sagt det 100 gånger jag kan bli pc checkad nu men dem vill ju it, varför skulle jag in och fuska om jag bara skulle gå in snabbt och ge ett vapen till min polare, ungefär 4 av mina polare har blivit ac bannade och fått unban men dem har aldrig behövt en pc check, jag kan ta min pc check som jag har sagt, jag har inget att gömma på min dator.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag, jag borde tagit pc checken där på plats men hade lite kort om tid, önskar att jag kunde spola tillbaka i tiden för jag älskar verkligen unvie.

Vad har du lärt dig sedan dess? jag blev felaktigt bannad "enligt mig"

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag har inte begått något regelbrott, om jag påriktigt hade fuskat då hade jag accepterat det, jag hade inte suttit och slösat min tid på att göra en överklagan men jag har verkligen inte begått något regelbrott, har haft 2 bans 3dje med denna under hela tiden jag spelat unive. jag ber om en andra chans bara för jag vill bara ha kul snälla.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka