Nekad Swayzzfnr | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swayzzfnr

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199879885124/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? fightingforslaves

Vem var det som bannade dig? hedgehog och taxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 162611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de trodde att jag fuskade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så klockan var typ 21.50 och jag ville ba dra in på unive o lira några minuter innan ja skulle lägga mig så jag går in på unive sen går jag på toa sedan när jag kommer tillbaka så har jag blivit dragen och ska bli pc checkad eftersom jag blivit ac bannad innan jag ens kommit in på servern. och jag måste alltid stänga av 22.00 och jag behövde ju stänga av för morsan satt ju o skrek på mig så jag fråga om vi kunde ta denna pc check dagen efter och sedan så drog min morsa ut kabeln och så när jag skulle skriva till dom om vi kunde ta pc checken dagen efter som jag sa till dom, men dem hade blockat mig och bannat mig för fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig men samtidigt så förstår jag ju att dom behövde/ ville pc checka och jag kan ta en pc check och det vet dem om. så om de behövs att jag ska bli pc checkad så kan ni pc checka mig för jag gömmer inget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för att jag skjöt vid gänghus när jag skulle testa ett vapen som jag skulle köpa, visste inte att man ej fick skjuta vid gänghuset eftersom jag var ny.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjutit vid gänghuset och kanske åkt till typ bergen o testat vapnet där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Hedgehog
Unive Staff

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Hedgehog
Unive Staff
tja hedgehog jag skulle aldrig fuska på unive har inga skottlogs eller nåt och jag säger till dig att jag kan ta en pc check för jag vet att jag inte fuskar på fivem så låg är jag inte. jag är bara ett barn som vill ha kul på ett spel vart tror du jag ska få 2000kr ifrån, jag fuskar ej, du kan specca mig ic hela tiden specca anticheatet och allt jag kan även ta en pc check som sagt osv hade varit så snällt om jag hade kunnat fåunban för jag vill verkligen rpa osv jag älskar unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka