Nekad Mellebelle08 | Blacklist Överklagan [ikeagrillen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mellebelle08

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 869 — Övrigt
Anledning: Undviker pc check
Personal: Alec
Datum: 2026-05-01
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde runt och snackade med min polare. Och då blir jag satt i staff samtal av Alec och han säger kom support, stänger du av spelet så blir du p-bannad, och då förstår jag att jag ska bli pc checkad vilket jag var helt villig att göra. Han sa inte vilken supp jag skulle till så jag fick leta först i vanliga och sen krim supp, när jag väl hittade vilken supp han satt i så försvann elen i hela mitt rum då springer jag ner till morsan och frågade vad som hände och hon sa att proppen gick när hon kopplade in nått i ett annat rum och då dem rummen är kopplade till samma propp så försvann elen på mitt rum också. Jag skrev till Alec att proppen gick och att jag var absolut villig att ta en pc check. Men han p-bannade ändå mig för att han trodde att jag undviker pc check.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, Men jag kunde inte gjort så mycket mer än det jag gjorde då jag skrev till Alec vad som hände och att jag kan vara med på en pc check.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att ifall det nu skulle hända att jag skulle behöva komma supp igen så måste jag va snabb in där.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag extremt gärna vill komma tillbaka till servern, Och då jag aldrig blev pc checkad. Och måste tillägga att jag till 100% kan vara med på att göra en pc check. Då jag ej fuskat och skulle aldrig fuska efter jag spenderat den summa pengar som jag spenderat till servern.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...d1f0a1bacb937f0a46beb01816a0a5384e3e57c8178e&

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka