Accepterad swattminions | Beslut Överklagan [Lulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swattminions

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Ditt discord namn: lies14

Ditt Hex-ID: steam:11000012c8dfaa4

Vad för typ av beslut gäller det? Unban samt krim / medlem tillbaka.

Vem/vilka tog beslutet? Lulle vad jag vet, jag låg och sov när jag blev bannad så vet ej.

Varför tror du själv att beslutet togs? Det som hände var att jag vaknade upp idag och kollade i Unive discorden, ser att jag inte har medlem så jag går upp på datorn och kollar och ser att jag har indragen medlemskap och indragen krim. Går sedan in på portalen och ser att jag har fått poäng och ban osv så jag trycker på "Länk" och ser att det är ett klipp från inatt när jag var vid sjukhuset med mina kompisar, en av min vän gick då fram och lallade / pratade med en tjej som jag har pratat med ingame. Jag tänkte sedan lalla med honom och siktade på han med mitt vapen ungefär 10 meter från sjukhus parkeringen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår delvis varför dom väljer att banna mig men ändå inte, jag har ju inte gjort ett allvarligt fel som jag ser det, jag siktade ett vapen på min vän när jag på sjukhuset när ingen annan var där förutom en tjej och det var hon som skickade klippet. Jag hade full mask på mig även.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har ej.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka