Nekad Svon | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svon

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 December 2006

Vad heter du på discord? svon #4596

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 700+ timmar

Hur aktiv kommer du att vara? minst 4 timmar om dan

Vad heter du? Loke Stigsson

Hur gammal är du? 20

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag vill att alla ska bli behandlade likadant och ingen ska känna att den blir orättvist behandlad, och jag vill hjälpa samhället på ett positivt sätt. Vill visa folk att att det finns mer än bara kriminellt och att det kan bli framgångsrika utan att göra saker som gud inte tycker om. Jag patrullerar gärna runt i staden och kollar läget, det är nästan som terapi för mig att bara åka runt, och ifall jag ser något underligt så ingriper jag direkt. Har också märkt att det finns progression i yrket för har märkt att det finns en del dåliga människor på ön har alltid varit något jag varit intresserad av länge. och jag vill också testa på och se om jag har allt som krävs.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att vara rättvis behandla all på rätt sätt och att alla ska känna att dem är i rätt händer, och att man ska vara en förebild för folk som håller på med kriminella gärningar så dem kanske kommer på andra tankar och vill byta riktning i deras liv.

Vad vet du om yrket i helhet? att det är bra att ha respekt mot kollegor och brottslingar och bara allmänt alla man stöter på. och det är väldigt viktigt att hålla kontakt med sina kollegor för att scenariot ska bli så enkelt som möjligt

Har du några tidigare erfarenheter? ja alltså jag har ju varit polis på andra serverar innan men dem servrarna har inte riktigt varit lika seriösa som den här verkar va vilket jag kan tycka va lite intressant och se hur det är på en bra server och lära mig nya saker

Hur är du som person? jag är en väldigt lugn person och är lite layback tar inte så mycket initiativ vilket är en sak som jag gärna vill ha hjälp med är dok ganska snabb så att jag brottslingar till fots är jag ganska bra på sen är jag en pärla i bilen också då jag kört rally i 3 år. men sitter gärna bakom en hoj om jag får möjlig het då jag hållit på med cross hela mitt liv.

Är det något vi bör veta om dig? som sagt så är jag väldigt layback och inte så prat glad på grund av min röst som jag varit mobbad för enda sen jag var liten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka