- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797625225/
Ditt Hex-ID: 110000131e91789
Vad är din discord tagg? Scorpion#9076
Vem var det som bannade dig? Jag är bannad från discorden så jag vet ej
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad från discorden så ingenting
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var jobbig och väldigt dryg och det ångrar jag till 100% att jag gjorde det och ber på mina bara knän för att bli unbannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var dryg och jobbig och sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, jag gjorde fel att vara dryg och jobbig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några andra
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara trevligare och inte vara jobbig
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte vara jobbig och dryg.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000131e91789
Vad är din discord tagg? Scorpion#9076
Vem var det som bannade dig? Jag är bannad från discorden så jag vet ej
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad från discorden så ingenting
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var jobbig och väldigt dryg och det ångrar jag till 100% att jag gjorde det och ber på mina bara knän för att bli unbannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var dryg och jobbig och sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, jag gjorde fel att vara dryg och jobbig.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några andra
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara trevligare och inte vara jobbig
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte vara jobbig och dryg.
Har du läst våra regler? Ja