Accepterad Tricolor | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tricolor

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121661107/

Ditt Hex-ID: 110000145397cb3

Vad är din discord tagg? Tricolor_

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: bild_2025-09-04_211444904.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för staff disrespect.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. detta var länge sen men tror jag dog utan anledning och så ville han filiri ha bild på att jag hade mat och vatten och så skicka jag bild på bara mat och vatten baren och så säger han att det inte funkar typ och min kompis tar bilden eller nått han, sedan började jag bli sur för att jag inte fick ress för en sån simpel grej och så började vi gå fram och tillbaka i och så krävde han en bild från hela skärmen och vid detta tillfället har vi skrivit rätt mycket och jag blivit extremt sur på han eftersom han håller på att provocera mig och vara jobbig. sen skicka jag bilden han ville ha och då skrev jag att han var retard vilket helt klart var fel av mig och det första han gör är att ta bild på de och skicka i chatten och skrev ha en fortsatt trevlig kväll utropstecken. Vilket visar på att han är ironisk detta visar på att han inte är en bra staff genom att provocera fram fula ord genom att va jobbig och dra ut en simpel ress som HAN gjorde fel från början då han sa att han ville ha en bild på mat och vattnet vilket var de första jag skicka och redan där ska allt vara klart och jag ska få ress. Men ialafall sen skrev vi lite till och det sista han skrev var-Hänvisar dig till forumet om några dagar om du har förstått och ångrar din ordval!. med detta menar han ju då att om jag hade gjort en överklagan inom några dagar hade han accepterat den. till sist så var de ju ändå mitt fel den saken jag skrev men tycker VERKLIGEN inte att det skulle vart p ban för att jag skrev retard max 1 dag typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vanlig ban i nån dag max kanske men p ban självklart felaktig och förklarade ovanför.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta var som sagt länge sen och innan de var det också väldigt längesen så kommer inte ens ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte sagt så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka