Nekad kucken3310 | Ban Överklagan [jaffar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kucken3310

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199171387711/

Ditt Hex-ID: steam:11000014830413f

Vad är din discord tagg? turbogunnar

Vem var det som bannade dig? jaffar

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-07 220644.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var lite uppkäftig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag var inne på unive och kaxade mot nån kille och då vart jag kickad av jaffar så jag skrev till han i pm och fråga vad det var för fel på han och undra varför han kickade mig så han förklarade samt svarade på mitt meddelande och frågade ifall jag skulle ha pban för staffdiss och då skrev jag att han luktade flens och då fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker den inte var helt fel då jag var fruktansvärt jobbig men tycker inte att man ska få pban för det då jag inte tycker att det inte var så illa sagt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns ej tidigare banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara accepterat kicken och bara gått in ist för att va jobbig i hans pm

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte va en jobbig snopphjärna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka