Accepterad svartabaronen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svartabaronen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199204071357

Ditt Hex-ID: Jag vet tyvärr inte hur man hittar det

Vad är din discord tagg? webledable

Vem var det som bannade dig? mariccc0309

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade fullt ut fast jag borde rpat mer på mina skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil med min kompis och kom sedan till en skarp kurva där bilen inte klarade av att svänga ut helt och då krockade jag sa aj aj aj några gånger och körde iväg och direkt efter det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Under stunden så tänkte jag att "aj aj aj" skulle räcka för den krocken men nu i efterhand så har jag tänkt igenom situationen och skulle rpat mer på skadorna eftersom att det i verkligheten skulle göra ont än ett "aj aj aj". Så det var jag som gjorde fel. Ifall jag skulle vart i stunden igen så skulle jag rpat helt annorlunda än hur jag gjorde det på ett bättre sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpat mer på mina skador, hade blivit medvetslös och haft ont på olika kroppsdelar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har lärt mig att jag ska rollspela mycket mer på mina skador än vad jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka