Accepterad scooby | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ronald

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199648800977/

Ditt Hex-ID: steam:110000164a500d1

Vad är din discord tagg? 8c00b7doo

Vem var det som bannade dig? .william.07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-28 164543.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag ej rpa på skador och sköt mot polisen när dem rikta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi gjorde fritagning sedan åkte vi iväg kraven var inga spikmattor samt ingen h1 vi hade den efter oss från stan till millitär basen då åkte vi igenom en bro och de var spikmattor sedan så gled vi uppmot ett berg när hjulen blev popade sen sades det att iv ska hoppa ut o skjuta vilket vi gjorde jag försökte skjuta mot en polis men jag fick ingen träff och sedan blev jag skjuten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet själv att det var fel de som gjordes och de ska ej ske igen tycker inte de e felaktig ban eftersom det är regel brott

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? självklart att gå ut och hålla upp händerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att inte skjuta när polisen riktar samt vara mer noga med att skriva /me istället för att säga aj aj aj ingame

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det förstår jag

Tillbaka